Hike.pl > Częste pytania

Częste pytania

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

  • Jaki rozmiar będzie dla mnie dobry?
    Tabela rozmiarów znajduje się pod dużym zdjęciem produktu na stronie przedstawiającej produkt. Niestety nie wszyscy producenci stosują jadną i taką samą rozmiarówkę a wynika to z różnej koncepcji ubioru, jaką dany producent preferuje. W okienku, gdzie można wybrać rozmiar podajemy rzeczywiste rozmiary danego produktu, zmierzone przez nas.
    Generalnie jednak ubiory sportowe projektowane są jako obcisłe i przylegające, zatem jeżeli chcesz luźną rzecz, możesz wybrać rozmiar większy. Jeżeli nadal nie jesteś pewien swojego rozmiaru, zadzwoń. Postaramy się pomóc.
    Wybrane tabele rozmiarów: rozmiarówka bielizny, rozmiarówka rękawiczek, rozmiarówka skarpet, rozmiarówka kasków, rozmiarówka swetrów

  • Jak mogę otrzymać kartę rabatową?
    Kartę rabatową można odebrać na stronie "koszyk z zakupai" jeżeli zamówienie przekroczyło określoną wartość (aktualnie jest to 100zł).
    Kartę można też otrzymać w ramach akcji promocyjnych. Jeżeli trafiłeś na taką promocję, wystarczy klinąć na ofertę i podać swój adres e-mail. Karta zostanie natychmiast przesłana.

  • Czy rabat na karcie jest zawsze taki sam?
    Nie. Karty mają różne rabaty, w zależności od danej akcji promocyjnej. Radzimy sprawdzać regularnie naszą oferę.

  • Czy kartę mogę stosować do wszystkich produktów, także do tych, które mają obniżone ceny?
    Generalnie tak, jednak w niektórych przypadkach sklep może odmówić uznania rabatu przyznanego na karcie, jeżeli cena produktu nie może zostać bardziej obniżona.

  • Wpisuję numer karty ale wyskakuje mi błąd
    Karty są ograniczone czasowo i możliwe jest, że termin ważności danej karty się skończył.

  • Mam dwie karty. Czy mogę je użyć jednocześnie?
    Niestety nie. Tylko jeden numer może być użyty przy zakupie. Wybierz korzystniejszą dla siebie ofertę.

  • Czy można negocjować ceny?
    Można spróbować - jeżeli widziałaś gdzieś taki sam produkt ale za niższą cenę, daj nam znać a postaramy się sprzedać Ci za tyle samo.

  • Co to są "jony srebra"?
    Jony srebra, dodawane do włókien, znacznie utrudniają rozwój flory bakteryjnej. Inaczej mówiąc, materiał trudniej "łapie zapachy". To rzeczywiście działa, w nowej koszulce z jonami srebra można chodzić nawet przez tydzień.

  • Czy cena podawana przy produkcie zawiera też koszt przesyłki?
    Niestety nie. Cena podawana przy danym produkcie to cena samego towaru. Przesyłka liczona jest osobno.

  • Nie pamiętam hasła.
    Kliknij na link poniżej i podaj adres e-mail, taki jak przy zakładaniu konta. Hasło zostanie automatycznie przesłane na ten adres w ciągu kilku sekund.
    przypomnij hasło

  • Koszyk sam się opróżnia, nie mogę nic kupić.
    Twoja przeglądarka musi obsługiwać "ciasteczka" (cookies) oraz mieć włączoną obsługę JavaScript. Normalnie te opcje są włączone, sprawdż czy coś nie zostało zmienione. Jedną z najczęstszych przyczyn jest ustawienie poziomu prywatności (Opcje internetowe -> Prywatność) zbyt wysoko.

  • Nie mogę złożyć zamówienia
    Sprawdź, czy administrator lokalnej sieci nie zablokował takiej możliwości. Zdarza się to czasem, jeżeli robisz zakupy z komputera w firmie.

  • Otrzymałam potwierdzenie wysyłania przesyłki kilka dni temu, ale paczka nie dotarła.
    Niekiedy nie ma możliwości zostawienia awizo lub po prostu awizo zginęlo. Prosimy skontaktować się z lokalnym oddziałem Poczty lub UPS. Pomocne jest podanie numeru listu przewozowego. Numer ten znajduje się w e-mailu potwierdzającym wysłanie paczki. Jeżeli nadal nie można odnaleźć przesyłki, prosimy o kontakt z nami: info@hike.pl

  • Czy wszystkie produkty dostępne są natychmiast?
    Dostępność produktów jest określona na stronie z produktem. Jeżeli nie możesz kupić towaru z opcją "24 godziny" oznacza to, że musisz poczekać parę dni i zamówić produkty z innym terminem dostawy

  • Czy można wysłać zamówione produkty pod dwa różne adresy?
    Niestety nie. W takim wypadku należy złożyć dwa, odrębne zamówienia.

  • Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia.
    Czasem zdarza się, że serwer odrzuca pocztę e-mail lub oznacza ją jako spam. Sprawdź swoją skrzynkę spamową lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

  •  
    Drogi Kliencie!

    25 maja w całej Unii Europejskiej wchodzą nowe zasady dotyczące ochrony prywatności klientów.
    Troszczymy się o bezpieczeństwo Twoich danych, dlatego wprowadziliśmy kilka zmian.

    • zaktualizowaliśmy politykę prywatności i plików cookies
    • wprowadziliśmy opcję całkowitego usunięcia konta

    Zgoda na przetwarzanie danych , o którą poprosimy Cię przy składaniu zamówienia wykorzystywane tylko w zakresie potrzebnym do jego realizacji
    (czyli np. Twój adres przekazywany jest firmie kurierskiej w celu dostarczenia przesyłki).

    Informujemy również, że obsługa plików cookies jest włączona w tym serwisie w celu zapewnienia maksymalnej funkcjonalności i efektywności, jak i w celach statystycznych.
    Możesz zmienić te ustawienia, klikając na przycisk obok. Zwróć jednak uwagę, że niektóre funkcje sklepu mogą nie działać poprawnie.