CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA Tabela rozmiarów znajduje się pod dużym zdjęciem produktu na stronie przedstawiającej produkt. Niestety nie wszyscy producenci stosują jadną i taką samą rozmiarówkę a wynika to z różnej koncepcji ubioru, jaką dany producent preferuje. W okienku, gdzie można wybrać rozmiar podajemy rzeczywiste rozmiary danego produktu, zmierzone przez nas. Generalnie jednak ubiory sportowe projektowane są jako obcisłe i przylegające, zatem jeżeli chcesz luźną rzecz, możesz wybrać rozmiar większy. Jeżeli nadal nie jesteś pewien swojego rozmiaru, zadzwoń. Postaramy się pomóc. Wybrane tabele rozmiarów: rozmiarówka bielizny, rozmiarówka rękawiczek, rozmiarówka skarpet, rozmiarówka kasków, rozmiarówka swetrów Kartę rabatową można odebrać na stronie "koszyk z zakupai" jeżeli zamówienie przekroczyło określoną wartość (aktualnie jest to 100zł). Kartę można też otrzymać w ramach akcji promocyjnych. Jeżeli trafiłeś na taką promocję, wystarczy klinąć na ofertę i podać swój adres e-mail. Karta zostanie natychmiast przesłana. Nie. Karty mają różne rabaty, w zależności od danej akcji promocyjnej. Radzimy sprawdzać regularnie naszą oferę. Generalnie tak, jednak w niektórych przypadkach sklep może odmówić uznania rabatu przyznanego na karcie, jeżeli cena produktu nie może zostać bardziej obniżona. Karty są ograniczone czasowo i możliwe jest, że termin ważności danej karty się skończył. Niestety nie. Tylko jeden numer może być użyty przy zakupie. Wybierz korzystniejszą dla siebie ofertę. Można spróbować - jeżeli widziałaś gdzieś taki sam produkt ale za niższą cenę, daj nam znać a postaramy się sprzedać Ci za tyle samo. Jony srebra, dodawane do włókien, znacznie utrudniają rozwój flory bakteryjnej. Inaczej mówiąc, materiał trudniej "łapie zapachy". To rzeczywiście działa, w nowej koszulce z jonami srebra można chodzić nawet przez tydzień. Niestety nie. Cena podawana przy danym produkcie to cena samego towaru. Przesyłka liczona jest osobno. Kliknij na link poniżej i podaj adres e-mail, taki jak przy zakładaniu konta. Hasło zostanie automatycznie przesłane na ten adres w ciągu kilku sekund. przypomnij hasło Twoja przeglądarka musi obsługiwać "ciasteczka" (cookies) oraz mieć włączoną obsługę JavaScript. Normalnie te opcje są włączone, sprawdż czy coś nie zostało zmienione. Jedną z najczęstszych przyczyn jest ustawienie poziomu prywatności (Opcje internetowe -> Prywatność) zbyt wysoko. Sprawdź, czy administrator lokalnej sieci nie zablokował takiej możliwości. Zdarza się to czasem, jeżeli robisz zakupy z komputera w firmie. Niekiedy nie ma możliwości zostawienia awizo lub po prostu awizo zginęlo. Prosimy skontaktować się z lokalnym oddziałem Poczty lub UPS. Pomocne jest podanie numeru listu przewozowego. Numer ten znajduje się w e-mailu potwierdzającym wysłanie paczki. Jeżeli nadal nie można odnaleźć przesyłki, prosimy o kontakt z nami: info@hike.pl Dostępność produktów jest określona na stronie z produktem. Jeżeli nie możesz kupić towaru z opcją "24 godziny" oznacza to, że musisz poczekać parę dni i zamówić produkty z innym terminem dostawy Niestety nie. W takim wypadku należy złożyć dwa, odrębne zamówienia. Czasem zdarza się, że serwer odrzuca pocztę e-mail lub oznacza ją jako spam. Sprawdź swoją skrzynkę spamową lub skontaktuj się z nami telefonicznie. |