Hike.pl > Rower > Suplementy diety dla rowerzystów > w trakcie treningu > baton energetyczny Enervit Power Sport Double Use 2x30g cytrynowy
baton energetyczny Enervit Power Sport Double Use 2x30g cytrynowybaton energetyczny Enervit Power Sport Double Use 2x30g cytrynowy
baton energetyczny Enervit Power Sport Double Use 2x30g cytrynowy strategie energetyczne Enervit strategie energetyczne Enervit strategie energetyczne Enervit strategie energetyczne Enervit strategie energetyczne Enervit strategie energetyczne Enervit strategie energetyczne Enervit

baton energetyczny Enervit Power Sport Double Use 2x30g cytrynowy

e_155a

Baton Power Sport jest idealną mieszanką węglowodanów, minerałów oraz witamin. Jest lekkostrawny ponieważ zawiera mniej niż 5% tłuszczu, dlatego może być z łatwością zjedzony podczas zawodów. Idealnie nadaje się też do stosowania przed lub po wysiłku do regeneracji. Waga: 2 x 30 g. Smak: cytrynowy.
 
(0)  

12.00
 
waga/smak:
termin dostawy:
pomoc w wyborze przesyłki

Baton energetyczny Enervit Power Sport Double Use 2 x 30 g cytrynowy.

  • baton jest idealną mieszanką węglowodanów, minerałów oraz witamin
  • lekkostrawny ponieważ zawiera mniej niż 5% tłuszczu, dlatego może być z łatwością zjedzony podczas zawodów
  • zestaw dwóch batonów dostarcza:
    - zmniejszoną ilość tłuszczu (-30% w porównaniu do tradycyjnych batonów)
    - białko (18%), które przyczynia się do budowania masy mięśniowej
    - magnez, odpowiedzialny m.in. za zmniejszenie zmęczenia oraz za zachowanie równowagi elektrolitowej, co pozwala na prawidłowe funkcjonowanie mięśni
    - potas, odpowiedzialny m.in. za prawidłowe funkcjonowanie mięśni
    - witamina C, odgrywająca istotną rolę w funkcjonowaniu ludzkiego organizmu
  • stosowanie: najlepiej 30-40 min przed startem lub treningiem popić wodą, napojem izotonicznym lub hipotonicznym. 4-6 batony dziennie. Można stosować w trakcie wysiłku. Baton dostarcza energii na ok. 2 godz.
  • skład: syrop z maltodekstryny i glukozy, syrop z fruktozy, białko mleczne, asparanian magnezu i potasu, witaminy B1, B2, B6, niacyna, C, błonnik (jabłkowy, kakaowy, zbożowy) prażone migdały, płatki owsiane, ekstrakt słodowy, krem z orzechów laskowych, olej roślinny, białko jajeczne w proszku, przeciwutleniacze: witamina E, barwniki: karmel, aromat

  • Informacje dotyczące wartości odżywczych:

    Substancje odżywcze 100g 2 x 30g
    Energia (KJ/kcal) 366/1545 219/927
    Tłuszcze 6g 3,6g
    Węglowodany 58g 34,8g
    Błonnik 2,8g 1,68g
    Białko 18,5g 11,1g
    Sól 0,25g 0,15g

    * %ZDD - zalecana dawka dzienna


Enervit
zobacz wszystkie produkty Enervit



baton energetyczny Enervit Power Sport Double Use 2x30g cytrynowy - Specyfikacja i gwarancja


producent: Enervit
zastosowanie: do stosowania podczas wysiłku
waga: 2 x 30 g
wskazówki: Nie zaleca się podawać dzieciom poniżej 6 roku życia
gwarancja: 24 miesiące, serwis hike.pl
stan produktu: nowy


Enervit
zobacz wszystkie produkty Enervit


Nikt nie napisał jeszcze opinii - bądź pierwszy !




JAK ODPOWIEDNIO STOSOWAĆ ODŻYWKI SPORTOWE ?


PRZED TRENINGIEM

Głównym celem suplementacji, która jest stosowana przed wysiłkiem fizycznym, jest dostarczenie organizmowi optymalnej ilości węglowodanów i wody. Jeżeli głównym składnikiem pokarmu, który zażywamy przed treningiem, są węglowodany o niskim indeksie glikemicznym, przyspiesza to proces utleniania kwasów tłuszczowych podczas wysiłku. W ten sposób energia czerpana jest z syntezy kwasów tłuszczowych a nie glikogenu. W organizmie pozostaje więcej glikogenu, jest on dłużej dostępny, a co za tym idzie, wydolność naszego organizmu wzrasta.
W TRAKCIE TRENINGU

Podczas treningu głównym zadaniem suplementacji jest dostarczenie organizmowi energi. Ten rodzaj odżywek oparty jest na stopniowym uwalnianiu szybko wchłaniających się węglowodanów. Najczęściej mamy tu połączenie fruktozy (cukru owocowego) z maltodekstryną (wielocukier). Zarówno fruktoza jak i maltodekstryna są bardzo szybko przyswajane przez organizm, co zapewnia natychmiastowy dopływ energii. Drugim zadaniem odżywek i napojów, przeznaczonych do stosowania w trakcie wysiłku, jest dostarczenie organizmowi minerałów, które są tracone razem z potem.
PO TRENINGU

Często niedoceniane zagadnienie a równie ważne jak dwa poprzednie. Podczas wysiłku tracimy nie tylko wodę i minerały ale przede wszystkim glikogen. Należy więc jak najszybciej go uzupełnić, zażywając białka serwatkowe oraz węglowodany o wysokim indeksie glikemicznym. Powodują one również, że aminokwasy są szybciej transportowane do mięśni, co zapewnia ich szybszą regenerację i odbudowę. Bardzo ważny jest tu czas, kiedy zażyjemy preparaty regenerujące - powinno to nastąpić do 30 minut po treningu.


dział: Odżywki sportowe - Suplementy diety



 
Drogi Kliencie!

25 maja w całej Unii Europejskiej wchodzą nowe zasady dotyczące ochrony prywatności klientów.
Troszczymy się o bezpieczeństwo Twoich danych, dlatego wprowadziliśmy kilka zmian.

• zaktualizowaliśmy politykę prywatności i plików cookies
• wprowadziliśmy opcję całkowitego usunięcia konta

Zgoda na przetwarzanie danych , o którą poprosimy Cię przy składaniu zamówienia wykorzystywane tylko w zakresie potrzebnym do jego realizacji
(czyli np. Twój adres przekazywany jest firmie kurierskiej w celu dostarczenia przesyłki).

Informujemy również, że obsługa plików cookies jest włączona w tym serwisie w celu zapewnienia maksymalnej funkcjonalności i efektywności, jak i w celach statystycznych.
Możesz zmienić te ustawienia, klikając na przycisk obok. Zwróć jednak uwagę, że niektóre funkcje sklepu mogą nie działać poprawnie.