Hike.pl > Wymiany / zwroty

Wymiany / zwroty

GWARANTUJEMY SATYSFAKCJĘ

Jeżeli zakupione produkty nie satysfakcjonują Cię w pełni,
możesz je bezproblemowo wymienić lub zwrócić.

Najłatwiej jest dokonać zwrotu lub wymiany, logując się na swoje konto w sklepie.
Po zalogowaniu się, przejdź do zakładki "Zamówienia" i wyszukaj odpowiednie zamówienie.
Kliknij na nie.
Poniżej, pod zamówieniem, znajdziesz formularz zwrotu/wymiany. Wypełnij go i wyślij - status Twojego zwrotu/wymiany będziesz mógł śledzić w zakładce "Zwroty".
Uwaga - jeżeli minął już okres, kiedy mogłeś zwrócić produkty, formularz nie pojawi się.

Jeżeli nie założyłeś konta, zastosuj się do wskazówek poniżej:

 

Jak zwrócić towar


Możesz bezproblemowo zwrócić zakupione produky w przeciągu 14 dni. Aby przyspieszyć proces zwrotu, zastosuj się do wskazówek poniżej.
 

Jak wymienić towar


Możesz bezproblemowo wymienić produkty na inne w przeciągu 14 dni.
Wydrukuj formularz zwrotu

  Złóż nowe zamówienie, w polu "Dodatkowe informacje" (na stronie z końcowym potwierdzeniem zamówienia) wpisz WYMIANA - DOTYCZY ZAMÓWIENIA ...... (wpisz numer starego zamówienia)
Wypełnij formularz Wydrukuj formularz wymiany

Spakuj towar, formularz i oryginał paragonu   Wypełnij formularz
Podaj numer nowego zamówienia - jeżeli nie złożyłeś nowego zamówienia, wpisz na jakie produkty chcesz wymienić odesłane rzeczy
Wyślij na adres:

Hike.pl
ul. Sadowa 8, 25-028 Kielce
  Spakuj towar, formularz i oryginał paragonu
      Wyślij na adres:

Hike.pl
ul. Sadowa 8, 25-028 Kielce



Wymiany

Możesz wymienić zakupiony towar w przeciągu 14 dni. Prosimy o odesłanie produktów w takim stanie jak zostały wysłane, razem z oryginalnym pudełkiem, metkami producenta oraz paragonem fiskalnym.

Przesyłkę prosimy wysłać na adres biura: HIKE.PL, ul. Sadowa 8, 25-028 Kielce.


Zwroty

Możesz zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Podstawa prawna: art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, Poz. 271 z późn. zm.)

Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.


Zwracamy uwagę, że produkt nie powinien być używany ani w żaden sposób zniszczony. Prosimy o zwrot produktu w oryginalnym opakowaniu razem z dołączonymi oryginalnie metkami, informacjami oraz paragonem fiskalnym.


Przypominamy również, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Pieniądze zwracamy maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania wypowiedzenia umowy. Prosimy o włożenie do paczki kopii zamówienia, które otrzymałeś w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Znacznie przyspieszy to weryfikację przesyłki a tym samym zwrot pieniędzy.
Przesyłkę prosimy wysłać na adres biura: HIKE.PL, ul. Sadowa 8, 25-028 Kielce.



 wstecz

 
Drogi Kliencie!

25 maja w całej Unii Europejskiej wchodzą nowe zasady dotyczące ochrony prywatności klientów.
Troszczymy się o bezpieczeństwo Twoich danych, dlatego wprowadziliśmy kilka zmian.

• zaktualizowaliśmy politykę prywatności i plików cookies
• wprowadziliśmy opcję całkowitego usunięcia konta

Zgoda na przetwarzanie danych , o którą poprosimy Cię przy składaniu zamówienia wykorzystywane tylko w zakresie potrzebnym do jego realizacji
(czyli np. Twój adres przekazywany jest firmie kurierskiej w celu dostarczenia przesyłki).

Informujemy również, że obsługa plików cookies jest włączona w tym serwisie w celu zapewnienia maksymalnej funkcjonalności i efektywności, jak i w celach statystycznych.
Możesz zmienić te ustawienia, klikając na przycisk obok. Zwróć jednak uwagę, że niektóre funkcje sklepu mogą nie działać poprawnie.