GWARANTUJEMY SATYSFAKCJĘ
Jeżeli zakupione produkty nie satysfakcjonują Cię w pełni, możesz je bezproblemowo wymienić lub zwrócić. |
 |
Najłatwiej jest dokonać zwrotu lub wymiany, logując się na swoje konto w sklepie.
Po zalogowaniu się, przejdź do zakładki "Zamówienia" i wyszukaj odpowiednie zamówienie.
Kliknij na nie.
Poniżej, pod zamówieniem, znajdziesz formularz zwrotu/wymiany. Wypełnij go i wyślij - status Twojego zwrotu/wymiany będziesz mógł śledzić w zakładce "Zwroty".
Uwaga - jeżeli minął już okres, kiedy mogłeś zwrócić produkty, formularz nie pojawi się.
Jeżeli nie założyłeś konta, zastosuj się do wskazówek poniżej:
Jak zwrócić towar
Możesz bezproblemowo zwrócić zakupione produky w przeciągu 14 dni. Aby przyspieszyć proces zwrotu, zastosuj się do wskazówek poniżej. |
|
Jak wymienić towar
Możesz bezproblemowo wymienić produkty na inne w przeciągu 14 dni.
|
 |
Wydrukuj formularz zwrotu
 |
|
 |
Złóż nowe zamówienie, w polu "Dodatkowe informacje" (na stronie z końcowym potwierdzeniem zamówienia) wpisz WYMIANA - DOTYCZY ZAMÓWIENIA ...... (wpisz numer starego zamówienia) |
 |
Wypełnij formularz |
|
 |
Wydrukuj formularz wymiany
 |
 |
Spakuj towar, formularz i oryginał paragonu |
|
 |
Wypełnij formularz
Podaj numer nowego zamówienia - jeżeli nie złożyłeś nowego zamówienia, wpisz na jakie produkty chcesz wymienić odesłane rzeczy |
 |
Wyślij na adres:
Hike.pl
ul. Sadowa 8, 25-028 Kielce |
|
 |
Spakuj towar, formularz i oryginał paragonu |
|
|
|
 |
Wyślij na adres:
Hike.pl
ul. Sadowa 8, 25-028 Kielce |
|
Wymiany
Możesz wymienić zakupiony towar w przeciągu 14 dni. Prosimy o odesłanie produktów w takim stanie jak zostały wysłane, razem z oryginalnym pudełkiem, metkami producenta oraz paragonem fiskalnym.
Przesyłkę prosimy wysłać na adres biura: HIKE.PL, ul. Sadowa 8, 25-028 Kielce.
Zwroty
Możesz zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Podstawa prawna: art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, Poz. 271 z późn. zm.)
Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracamy uwagę, że produkt nie powinien być używany ani w żaden sposób zniszczony. Prosimy o zwrot produktu w oryginalnym opakowaniu razem z dołączonymi oryginalnie metkami, informacjami oraz paragonem fiskalnym.
Przypominamy również, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Pieniądze zwracamy maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania wypowiedzenia umowy. Prosimy o włożenie do paczki kopii zamówienia, które otrzymałeś w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Znacznie przyspieszy to weryfikację przesyłki a tym samym zwrot pieniędzy.
Przesyłkę prosimy wysłać na adres biura: HIKE.PL, ul. Sadowa 8, 25-028 Kielce.
|
wstecz